Auckland - Russell - Reisverslag uit Russellville, Verenigde Staten van Frank Leermakers - WaarBenJij.nu Auckland - Russell - Reisverslag uit Russellville, Verenigde Staten van Frank Leermakers - WaarBenJij.nu

Auckland - Russell

Door: Wilhelmien

Blijf op de hoogte en volg Frank

02 Februari 2018 | Verenigde Staten, Russellville

Donderdag 1 februari worden we om 10.00 uur opgehaald bij het hotel door Rentalcars om de auto op te halen.
Om 10.45 uur starten we vanuit Auckland richting Whangarei via de A1. Van Whangarei gaan we verder naar Kawakawa, alwaar we de toiletten van Hundertwasser bewonderen. Tevens geluncht. Wat inkopen gedaan zodat we morgenvroeg lekker zelf een ontbijtje kunnen maken! Doorgereden naar de ferry in Opua om overgezet te worden naar Russell in de Bay of Islands. Onze hele dag heeft bestaan uit flinke stortbuien.
Daar aangekomen, komen we terecht in Bellrock Lodge bij Peter en Lorraine Blignaut. Een mooi complex met 4 lodges en vanuit onze lodge hebben we een prachtig uitzicht op de Bay of Islands.
Ga vandaag proberen een paar foto’s toe te voegen. Heb een nieuw fototoestel waarbij ik de foto’s via wifi over kan zetten op de ipad! Het lukt alleen nog niet! Morgen gaat Frank alleen op pad, omdat mijn voet weer opspeelt! Even pas op de plaats dus.....
Groetjes Wil (helmien) en Fra (nk)

  • 02 Februari 2018 - 08:35

    Wilma:

    Wat jammer toch van het weer! En wat vervelend dat je voet weer pijn gaat doen. Ik schat dat je wat medicijnen daarvoor bij hebt maar idd neem op tijd rest.
    Ik zal Henk wel even sturen zodat de mannen samen op route kunnen hihi.
    Ga toch maar weer verder met lekker genieten want je hebt nog vele mooie vooruitzichten.

    Lieve groeten van Henk en Wilma

  • 02 Februari 2018 - 16:41

    Wilma Van Turnhout:

    Hoi Wilhelmien en Frank,

    Leuk om te lezen en alvast een paar mooie foto's. Wel heel vervelend van je voetklachten. Hopelijk geeft wat rust verlichting en kunnen jullie toch zoveel mogelijk samen doen. Geniet er nog zoveel mogelijk van. Het is maar eenmalig!!!

  • 04 Februari 2018 - 11:12

    Theresia.bernet@t-online.de:

    Frank en Wilhelmien, leuk van jullie te horen.......ik kan mij Hundertwasser goed herinneren vanwege een tentoonstelling die wij bezochten......En wat een prachtig uitzicht.......ik kan het mij deels inbeelden.....Wij houden ons warm hier en zetten flink de pas erin vanwege een snerpende Noord -Oosten wind......en wij verwachten sneeuw en een beetje schaats-ijs deze week. Ik oefen mijn enkels al enkele weken op de wobble smart......
    Is ipv wandelen voor jullie wel E- fietsen mogelijk op de lager gelegen gedeelten? Ik hoop dat in dat geval de voetjes ook plezier hebben. Heb het fijn samen.....kaarsje blijft branden.
    Liefs, Rees, ook namens Dirck
    ps onze oppasdag was heerlijk intensief en meer dan leuk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Russellville

Frank

Actief sinds 15 Jan. 2018
Verslag gelezen: 255
Totaal aantal bezoekers 12743

Voorgaande reizen:

15 Januari 2018 - 31 December 2018

Mijn eerste reis

28 Januari 2018 - 09 Maart 2018

Nieuw Zeeland

Landen bezocht: