Dagje Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Frank Leermakers - WaarBenJij.nu Dagje Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Frank Leermakers - WaarBenJij.nu

Dagje Wanaka

Door: Wilfra Leermakers

Blijf op de hoogte en volg Frank

24 Februari 2018 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Vrijdag 23-02-2018
Staan op tijd op, tot 09.00uur gelegenheid om te ontbijten en gaan dan het stadje in.
We hebben weer een heerlijk fietstochtje gepland.
Om 1/2 2 halen we de fietsen op en gaan op stap. Weer even wennen want iedere fiets is weer anders! Er is een fietstrail langs het meer. Eerst gaan we linksom en terug, daarna gaan we rechtsom langs het meer en natuurlijk weer terug.......we hebben de nodige bekijks met de e-bikes, de mensen hier zijn het duidelijk nog niet gewend. Men moet de e-bikes vanuit Auckland betrekken. Al met al trappen we toch weer zo’n 30 km. weg.
Aangezien we geen kookgelegenheid hebben in de lodge is er een tafeltje gereserveerd bij een Italiaan, Francesca’s Kitchen genaamd! Er wordt weer lekker gesmuld.
Morgen hebben we weer een reisdag voor de boeg, zo’n kleine 100 km.