Dagje Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Frank Leermakers - WaarBenJij.nu Dagje Wanaka - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Frank Leermakers - WaarBenJij.nu

Dagje Wanaka

Door: Wilfra Leermakers

Blijf op de hoogte en volg Frank

22 Februari 2018 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Donderdag 22-02-2018
Na een lekker ontbijtje in de lodge zijn we teruggereden naar de meren om foto’s te maken bij helder, droog weer!!
Lake Wanaka en Lake Hawea zijn twee prachtige meren. Nu hadden ze een mooie, groenblauwe kleur.
Bij look out 16 op Lake Hawea ontmoeten we een Nederlands gezin met 2 zonen. Een daarvan maakt gezellig een foto van ons bij het meer met de besneeuwde bergtoppen. Zie foto.
In de middag lanterfanten we wat in het dorpje waar ook een mini braderie is.

Groetjes Wilhelmien en Frank

• 23 Februari 2018 - 08:43

Wilma:

Ha Wilhelmien en Frank,

Gelukkig kun je nu weer verder met hopelijk mooi weer.
    Storm zit erop zonder kleerscheuren en weer een ervaring rijker.
    Wat een bekende foto's. Lijkt voor ons nu ook of we er pas geleden waren.
    Heb je je nog aan een puzzeltje gewaagd?
    De tijd gaat nu snel. Dus nog maar veel genieten deze laatste paar weken.
    Wij genieten met jullie mee.
    Welterusten voor zometeen en morgen gezond weer op!